blogy logo
login PRIHLÁS SA
BLOG bogatyr
ČLÁNKY
DISKUSIE
SLEDOVAŤ BLOG
Kto sa hrá, nehnevá...
Bogatyr



Špecifiká herného priemyslu
pridal Bogatyr 14.10. 2016 o 18:16



Hráči, ktorí sa aktívnejšie zaujímajú o dianie v hernom priemysle, budú zrejme poznať niektoré z nasledujúcich situácií. Čím bližšie je vydanie hry, tým viac materiálov o hre je dostupných, čo samozrejme nie je nič zlé, na druhej strane však zo všetkých dostupných videí, obrázkov a textov sa nám môže zdať, že o hre už vieme všetko. Marketing však niekedy môže klamať a hra je nakoniec podstatne iná, než to prezentuje reklama. S reklamou súvisí aj to, že herný priemysel pomáha vytvárať nové hviezdy šoubiznisu. Stačí vám streamovať hru a preraziť medzi konkurenciou. Samozrejme si ľudia nenatáčajú videá iba o hraní hry, tento druh videí je však v celkom veľkom množstve.   

 

Vieme, že filmy pozeráme vcelku, hudbu počúvame vcelku a v prípade, že si kúpime dnešnú hru, tak si môžeme byť vo veľkom množstve prípadov istý, že nehráme finálny produkt. K hre totiž máme množstvo dodatočného sťahovateľného obsahu „DLC“. Ak si chceme predplatiť všetky DLC naraz, môžeme si priplatiť za Season Pass, niekedy nám však ani Season Pass nemusí na všetko stačiť. Je pekné, že na hru sa pamätá aj po dlhšom čase od vydania, bohužiaľ to oddiaľuje pocit satisfakcie za vlastnenie kompletného herného titulu. Do toho sa ešte môžu zamiešať rôzne edície pri vydaní a bonusy za predobjednanie. To okrem iného znamená, že hráč, ktorý chce vlastniť všetko môže prísť o množstvo peňazí.

 

Určite ste sa stretli s článkom na webe, ktorý rozoberá chyby vo filmoch. Mýliť sa je ľudské a napríklad záber na moderné hodinky v historickom snímku je úsmevný. Chyby v hrách však dokážu skutočne znehodnotiť produkt. Ak sa hráčom nechce čakať na opravné balíčky (ktoré aj tak nemusia stačiť) a módy od komunity (oprav si sám =), tak sa našťastie môžu pokúsiť vrátiť kúpenú hru. Ďalším špecifikom herného priemyslu je, že sa komunita môže zapojiť do procesu tvorby hry. Jedná sa o tzv. Early Access. Bohužiaľ niekedy ani táto pomoc od hráčov nie je dostačujúca a hra zostane vo výrobnom stave dlhšie, než si pôvodne hráči mysleli.

 

Ešte je vhodné dodať, že herný priemysel ponúka množstvo rozličných zariadení, na ktorých si môžeme svoje hry vychutnať, zároveň to však so sebou prináša večne trvajúce konflikty na internetových diskusiách, ktoré aspoň zabavia. Unikátna vec je však multiplayer. V jeden okamžik môžete hrať navzájom s ľuďmi, ktorí sú vzdialení aj niekoľko tisícok kilometrov. Poznáte ešte ďalšie špecifiká?   

 



Prístupov 3226
Kvalita článku
hlasov 0

PRÍSPEVKY
SLEDOVAŤ
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Prihláste sa, alebo použite facebook login facebook login
ĎALŠIE ČLÁNKY V BLOGU
Prvé logá herných spoločností
[ 1.6.2017] (príspevkov 0)
Moja prvá herná mašinka
[ 9.4.2017] (príspevkov 0)
Špecifiká herného priemyslu
[ 14.10.2016] (príspevkov 0)
Retro: Hercules alebo God of War pre det...
[ 29.8.2016] (príspevkov 0)
Hry v etapách života
[ 26.7.2016] (príspevkov 2)
Známe webstránky v minulosti
[ 23.6.2016] (príspevkov 0)
Centrály herných spoločností
[ 22.5.2016] (príspevkov 2)
Virtual Battlespace alebo hra pre skutoč...
[ 12.5.2016] (príspevkov 0)
Dejiny hrania I. Egyptská dosková hra Se...
[ 27.4.2016] (príspevkov 2)
Sector v minulosti
[ 1.4.2016] (príspevkov 7)